Ефективні тексти і презентації

Ефективні тексти і презентації

Далеко не всі маркетологи наважуються відступити від второваних доріжок, копіюючи тактики конкурентів без тлумачного аналізу їх ефективності та якості. В результаті 95% текстів і презентацій онлайн-компаній Рунета сьогодні схожі один на одного як близнюки. Однакова структура, розпливчаста мета і «вода», що скріпляє розрізнені частини, змусили користувачів адаптуватися і навчитися сканувати тексти, а не читати їх. Ми спробуємо розібрати, що робить торгові пропозиції унікальними і цікавими публіці, а не тільки міфічному ідеального покупцеві.

Презентації

Переважна більшість презентацій, що розсилаються потенційним клієнтам, засноване на загальній схемі:

  1. представлення компанії;
  2. опис послуг;
  3. ще трохи послуг;
  4. трохи про крутих клієнтів;
  5. докладний прайс;
  6. а ось і ділову пропозицію.

У сумі виходить близько 20 кадрів, кілька сотень слів і відношення корисної інформації до «воді» 1:20.

Але якщо відійти від стратегії «бути як всі», то можна побачити більш оптимальну структуру:

  1. у вас з’явилася проблема;
  2. ми можемо її вирішити;
  3. завдяки нам ви отримаєте (опис вигоди);
  4. контактна інформація з будь-яких питань.

Обсяг презентації скоротився в рази, як і кількість слів. Води не залишилося зовсім — вся інформація корисна і доречна. Така презентація захоплює глядача відразу, якщо він є потенційним клієнтом, і вимагає мінімум часу на ознайомлення. Зручність — розкіш, яку ви теж можете запропонувати.

 

Тексти

Складні інструменти робляться за простими схемами. Текст не повинен бути більшим, щоб бути корисним і цікавим. Зрозумілі тексти зі змістом працюють на конверсію і допомагають SEO, залучаючи читачів в роботу з сайтом і збільшуючи його прихильність. Але домогтися такого ефекту простим злодійством ідей у конкурентів практично неможливо — тут потрібна більш тонка робота.

Більшість компаній не замислюється над наймом копірайтерів, вважаючи їх послуги і час введення в галузь непристойно дорогим задоволенням. Тому на Лендінзі так часто зустрічаються банальні, заїжджені фрази, і непотрібні заклики до дії, слабо релевантні інтересам відвідувача. Втім, рідкісні діаманти маркетингу на їх фоні виглядають ще більш привабливим і активно генерують продажу. До таких можна віднести тексти з:

  1. продуманим розбивкою на логічні блоки;
  2. ілюстраціями;
  3. максимумом конкретики.

Перший заголовок повинен підштовхнути читача до знайомства з першою пропозицією тексту. А далі залишається лише підтримувати інтерес до статті і одночасно «годувати» відвідувача потрібної йому інформації.

Хороший контент не просто розкриває суть якихось речей, але змінює погляд на товар, на його уявлення в голові споживача. Намагайтеся створювати такі тексти, і користувачі будуть звертатися до вашого сайту частіше.

Ефективні тексти і презентації

Далеко не всі маркетологи наважуються відступити від второваних доріжок, копіюючи тактики конкурентів без тлумачного аналізу їх ефективності та якості. В результаті 95% текстів і презентацій онлайн-компаній Рунета сьогодні схожі один на одного як близнюки. Однакова структура, розпливчаста мета і «вода», що скріпляє розрізнені частини, змусили користувачів адаптуватися і навчитися сканувати тексти, а не читати їх. Ми спробуємо розібрати, що робить торгові пропозиції унікальними і цікавими публіці, а не тільки міфічному ідеального покупцеві.

презентації

Переважна більшість презентацій, що розсилаються потенційним клієнтам, засноване на загальній схемі:

  1. представлення компанії;
  2. опис послуг;
  3. ще трохи послуг;
  4. трохи про крутих клієнтів;
  5. докладний прайс;
  6. а ось і ділову пропозицію.

У сумі виходить близько 20 кадрів, кілька сотень слів і відношення корисної інформації до «воді» 1:20.

Але якщо відійти від стратегії «бути як всі», то можна побачити більш оптимальну структуру:

  1. у вас з’явилася проблема;
  2. ми можемо її вирішити;
  3. завдяки нам ви отримаєте (опис вигоди);
  4. контактна інформація з будь-яких питань.

Обсяг презентації скоротився в рази, як і кількість слів. Води не залишилося зовсім — вся інформація корисна і доречна. Така презентація захоплює глядача відразу, якщо він є потенційним клієнтом, і вимагає мінімум часу на ознайомлення. Зручність — розкіш, яку ви теж можете запропонувати.

 

Тексти

Складні інструменти робляться за простими схемами. Текст не повинен бути більшим, щоб бути корисним і цікавим. Зрозумілі тексти зі змістом працюють на конверсію і допомагають SEO, залучаючи читачів в роботу з сайтом і збільшуючи його прихильність. Але домогтися такого ефекту простим злодійством ідей у конкурентів практично неможливо — тут потрібна більш тонка робота.

Більшість компаній не замислюється над наймом копірайтерів, вважаючи їх послуги і час введення в галузь непристойно дорогим задоволенням. Тому на Лендінзі так часто зустрічаються банальні, заїжджені фрази, і непотрібні заклики до дії, слабо релевантні інтересам відвідувача. Втім, рідкісні діаманти маркетингу на їх фоні виглядають ще більш привабливим і активно генерують продажу. До таких можна віднести тексти з:

  1. продуманим розбивкою на логічні блоки;
  2. ілюстраціями;
  3. Максимумом конкретики.

Перший заголовок повинен підштовхнути читача до знайомства з першою пропозицією тексту. А далі залишається лише підтримувати інтерес до статті і одночасно «годувати» відвідувача потрібної йому інформації.

Хороший контент не просто розкриває суть якихось речей, але змінює погляд на товар, на його уявлення в голові споживача. Намагайтеся створювати такі тексти, і користувачі будуть звертатися до вашого сайту частіше.

Читать статью на русском

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *